Programul de studii universitare de master Marketing și comunicare în afaceri oferă o pregătire practică dedicată domeniului studiat, cu suportul teoretic curricular, alături de o echipă de cadre didactice universitare de renume, experimentată și deschisă dialogului și dezbaterilor profesionale. Programul de master asigura accelerarea progresului în cariera profesională a absolvenților, flexibilitatea abordării domeniilor ocupaționale și creșterea nivelului de expertiză în funcțiile de decizie.

  • Domeniul de studii: Marketing
  • Specializarea: Marketing și comunicare în afaceri
  • Durata studiilor: 4 semestre (2 ani)
  • Forma de învățământ: Cu Frecvenţă (IF)

Prin finalizarea cursurilor, absolventul cu titlul de master în "Marketing și comunicare în afaceri" va dobândi capacitatea de analiză, evaluare și decizie în problematica marketingului și comunicării în afaceri.

Competenţe profesionale

  • Cunoasterea aprofundată a unei arii de specializare și, în cadrul acesteia, a dezvoltărilor teoretice, metodologice și practice specifice programului;
  • Utilizarea adecvată a limbajului specific în comunicarea cu medii profesionale diferite;
  • Utilizarea cunoștințelor de specialitate pentru explicarea și interpretarea unor situații noi, în contexte mai largi asociate domeniului;
  • Utilizarea integrată a aparatului conceptual și metodologic, în conditii de informare incompletă, pentru a rezolva probleme teoretice și practice noi;
  • Utilizarea nuanțată și pertinentă de criterii și metode de evaluare, pentru a formula judecăți de valoare și a fundamenta decizii constructive;
  • Elaborarea de proiecte profesionale și/sau de cercetare, utilizând inovativ un spectru variat de metode cantitative și calitative;
  • Elaborarea standardelor minimale de performanță pentru evaluarea competenței.

Competenţe transversale

  • Capacitatea de a conduce grupuri de lucru și de a comunica în contexte dintre cele mai diverse;
  • Participarea în echipă la elaborarea și executarea unor proiecte specifice sectorului marketing;
  • Capacitatea de a înțelege și aplica decizii specfice în domeniul marketingului și comunicării în afaceri.

Oportunități de carieră

 

Ocupații care pot fi practicate pe piața muncii:

  • Specialist în relații publice,
  • Brand manager,
  • Specialist protocol și ceremonial.

Plan de învățământ
2024-2025

Program de studii universitare de master: Marketing și comunicare în afaceri.

Plan de învățământ, anul I

Plan de învățământ, anul II

 Director de departament,

Conf. univ. dr. Dan BOAJĂ

Practică de specialitate

Pentru desfășurarea activității de practică, mastranzii pot alege din bazele de practică oferite de programul de master prin intermediul facultății sau pot desfășura activitatea de practică pe cont propiu.

Finalizarea studiilor de master

Programul de studii universitare Marketing și comunicare în afaceri se finalizează prin susținerea disertației și obținerea diplomei de Master în domeniul Marketing.

Examenul de disertație se desfășoară în conformitate cu Regulamentul UCDC privind organizarea și desfașurarea examenelor de licenta și disertație (RE05)

Admitere Masterat 2024

Înscrie-te pentru o carieră de succes în Business!

Investește în viitorul tău cu programe de Masterat adaptate nevoilor pieței globale de afaceri.