Programul de studii universitare pentru Licență acreditat cu specializarea Marketing se adresează celor interesați să dețină o diplomă în domeniul economic, competențele obținute oferind absolvenților aprecieri pe piața muncii.
  • Domeniul de licență: Marketing
  • Programul de studii: Marketing
  • Durata studiilor: trei ani
  • Forma de învățământ: cu frecvență.

Programul de studii de licență "Marketing" asigură, prin disciplinele propuse, formarea unor competenţe generale, de cunoaştere, respectiv de analiză şi interpretare, şi a unor competenţe de specialitate care se concretizează în dobândirea de cunoştinţe specifice domeniului, deprinderea modalităţilor de investigare a fenomenelor economice în general şi a celor din domeniul marketingului în special, precum şi în dezvoltarea aptitudinilor de execuţie şi a celor organizatorice.

Competențe profesionale

  • Cunoașterea, înțelegerea conceptelor, teoriilor, metodelor de baza ale domeniului și ale ariei de specializare;
  • Utilizarea lor adecvată în comunicarea profesională;
    Utilizarea instrumentelor și a aplicațiilor informatice în activitățile de marketing;
  • Culegerea, analiza și interpretarea informațiilor de marketing privind organizația și mediul;
  • Fundamentarea și elaborarea mix-ului de marketing;
  • Utilizarea tehnicilor de marketing;
  • Organizarea activităților de marketing în cadrul organizației.

Competențe transversale

  • Aplicarea principiilor, normelor și valorilor eticii profesionale în cadrul propriei strategii de muncă riguroasă, eficientă și responsabilă;
  • Identificarea rolurilor și responsabilităâilor într-o echipă plurispecializată și aplicarea de tehnici de relaționare și muncă eficientă în cadrul echipei;
  • Identificarea oportunităților de formare continuă și valorificarea eficientă a resurselor și tehnicilor de învatare pentru propria dezvoltare.

Oportunități de carieră

Prin conținutul disciplinelor cuprinse în planul de învățământ, programul de studii universitare de licență "Marketing" asigură absolvenților săi competențe de specialitate în concordanță cu cerințele de pe piața muncii din România și Europa.

Statut profesional conform Clasificarii Ocupaţiilor din România (COR)

Programul de studii le permite absolvenților încadrarea ca specialiști în profesii precum: specialist marketing, manager de produs, referent de specialitate în marketing, organizator de protocol sau organizator târguri și expoziții.

Plan de învățământ

Marketing

Admitere 2024

Înscrie-te pentru o carieră de succes în Business!

Investește în viitorul tău cu programe de Licență adaptate nevoilor pieței globale de afaceri.